انتخاباتی آرام، پرشور و حماسی در پیش است
نوشته شده توسط : swot

مرتضی بختیاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به شرایط حساس فعلی كشور و توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی اظهار داشت: وقایع اخیر منطقه و بیداری اسلامی حضور آگاهانه و پرشور مردم در صحنه را بیش از پیش ضروری ساخته است.

وزیر دادگستری با تاكید بر اهمیت ویژه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: حضور مردم در انتخابات 12 اسفند، مشت محكمی بر دهان یاوه گوی دشمنان خواهد بود كه برای كمرنگ كردن حضور مردم در انتخابات تلاش می كنند.

وزیر دادگستری در ادامه تلاش، دروغ پردازی و جوسازی رسانه های جهانی وابسته به صهیونیسم برای كمرنگ كردن مشاركت مردم در انتخابات را مورد اشاره قرار داد و گفت: مردم ما بصیر و فهیم هستند، این انتخابات نیز سرنوشت ساز است و ملت ایران نیز نسبت به سرنوشت خود هیچگاه بی تفاوت نبوده و نیستند.

وی خاطرنشان كرد كه به طور قطع ملت ایران در انتخابات حضوری پرشور خواهند داشت و در این روز و با مشاركت گسترده خود با خون مطهر شهدا و امام (ره) تجدید بیعت خواهند كرد.

بختیاری در بخش دیگری از این گفت و گو درباره انتظارات مردم از نامزدهای مجلس نهم نیز گفت: وعده هایی كه به مردم داده می شود باید قابل تحقق باشد و در صورت راهیابی به مجلس نهم، نماینده ها باید تلاش كنند گره هایی را كه در جامعه وجود دارد و رفع آن مستلزم قوانین است، شناسایی كنند.

وی افزود: انتظار مردم این است كه در دوره آتی (مجلس نهم) عنایت بیشتری به مشكلات مردم شود البته این حرف بدان معنا نیست كه در گذشته چنین نبوده است.

سیام**9012





:: برچسب‌ها: تصویر , بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 525
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: